Është e vështirë të imagjinohet një agjent që ankohet për mendimin e tij duke shtuar një pjesë harduerike në kabinën e një klienti në prag të Oscars. Por si pasiguri mbi Golden GlobesE ardhmja ndërpret rrjedhën e zakonshme të sezonit të çmimeve, a do të kujdeset industria – apo audienca në shtëpi – nëse Globes do të rrëzohen përgjithmonë nga pozita e tyre e praruar?
“Çdo nominim nga ajo organizatë këtë vit është i njollosur,” i thotë EW një drejtuese e njohur publiciteti që punon me një konkurrent të madh në studio të Hollivudit të Hollivudit të Shtypit të Huaj, grupi i gazetarëve kryesisht ndërkombëtarë që publikon Globes, aktualisht i zhytur në një racë të vazhdueshme. skandali i përjashtimit. Në një vit normal, HFPA do t’i jepte nderimet e saj në një ceremoni vjetore televizive që feston spektaklin e vrullshëm po aq sa ngjall zhurmë Oscar. Por, siç na thotë një tjetër organizator i fushatës – historia e të cilit përfshin qindra nominime për çmimet Oscar – këtë vit është ndryshe: “Ju fokusoheni në dafinat që japin origjinë dhe sjellin vëmendjen në një mënyrë pozitive. Duke pasur parasysh bisedën tani, (Globes don ‘t) ndihen pozitivë. (Ata nuk) ndihen si një vrull përpara.”
Kthehu në shkurt 2021, kur, shtatë ditë përpara transmetimit të 78-të të Golden Globes të NBC, Los Angeles Times botuar një i ekspozuar duke e zbuluar këtë, mes një mospërfilljeje për filmin më të mirë Juda dhe Mesia i Zi, nuk kishte anëtarë të zinj mes votuesve prej 87 anëtarësh të HFPA-së. Reagimi ishte i shpejtë: Një javë më vonë, televizioni dybregdetar regjistroi vlerësime rekord të ulëta dhe një mori thirrjesh të famshëm, nga Ava DuVernay dhe Scarlett Johansson te Tom Cruise, i cili u kthye tre statuetat e tij Globe në shenjë proteste. Të rrjeti i deklaruar ai nuk do të transmetonte Globes në 2022, ndërsa një koalicion prej 102 firmash publicitare (që përfaqësojnë kolektivisht një shumicë dërrmuese të talenteve të Hollivudit) u zotuan të ndalonin së punuari me HFPA derisa ajo të ndërmerrte veprime për barazi.
Pavarësisht punës njëmujore të HFPA në prapaskenë – duke përfshirë krijimin e një komiteti mbikëqyrës, një partneritet me NAACP, dhe duke mirëpritur 21 votues të rinj të ndryshëm në anëtarësimin e saj – njolla e skandalit ende nuk është zbehur. Ende pa një partner televiziv, grupi ishte vendosur të shpallte të nominuarit më 13 dhjetor dhe të prezantonte çmimet më 9 janar, një lëvizje që burimet tona e quajnë një përpjekje “të shëmtuar” dhe “me formë të dobët” për të dominuar data tashmë e zënë nga Critics’ Choice Awards. (Në përgjigje të pyetjes së EW për datën, presidentja e HFPA Helen Hoehne tha në një deklaratë: “9 janari ishte gjithmonë data e synuar e çmimeve Golden Globe dhe HFPA gjithmonë planifikonte të njihte më të mirët në film dhe televizion këtë vit, pasi ne kam bërë për 78 vitet e fundit.”)
Ndërsa asnjë film apo aktor në fakt nuk duhet të dorëzohet zyrtarisht për shqyrtimin e Globes këtë vit për shkak të vendimit të HFPA për të hequr kërkesat e hyrjes të vendosura më parë, disa studio po shkojnë edhe më tej dhe nuk ofrojnë lidhje për shfaqjen. Një firmë e lartë e fushatës tregoi gjithashtu se nuk do të promovojë klientë të shumëfishtë të profilit të lartë (që përfshijnë disa studio) në HFPA gjatë së njëjtës periudhë.
“Unë nuk mendoj se dikush do ta përdorte atë lloj nominimi në një mënyrë të jashtme për të promovuar klientët,” thotë një përfaqësues i talenteve që aktualisht drejton një ofertë për Oscar për një aktore të njohur. “Mund të ketë një negativ Efekti.” Organizatori ynë i fushatës, i cituar më herët (tani duke koordinuar disa fushata) spekulon se yjet mund të tërhiqen gjithashtu.” Strategu thotë. Të nominuarit e mundshëm mund të turpërohen nga publiku nëse përqafojnë një nder nga një grup që nuk ka bërë ndryshime të prekshme, kjo është arsyeja pse çdo lloj paraqitjeje personalisht nga një i nderuar duket jashtë diskutimit: “Një personazh i famshëm- Ngjarja e udhëhequr nuk është drejtimi që po shkojmë për programin e këtij viti, “thotë Hoehne.
Megjithatë, uria e HFPA për të ruajtur pozicionin e saj si shfaqja e parë e madhe e çmimeve televizive të sezonit është e qartë. “Ka diçka për të qenë në gjendje të thuash se je i pari, sepse ata mund të thonë se janë krijues të shijeve,” vazhdon truri i transmetimit të Globes në fillim të janarit, i cili zbarkon përpara se Akademia të zbulojë nominimet e saj për Oscar.
“Fuqia erdhi vetëm nga transmetimi,” thotë Mary Murphy, një gazetare veterane e Hollivudit dhe profesoreshë e asociuar e medias në Universitetin e Kalifornisë Jugore. “Nuk ishte ndikimi i (ndikimit të HFPA-së në) gazetari, ishte ndikimi i shfaqjes,” shton ajo, në atë që pretendentët e ardhshëm të Oskarit patën një shans të dilnin në skenë dhe të pranonin një çmim para miliona shikuesve. – dhe votuesit. Gjithashtu nuk e dëmtoi këtë, qoftë pritësi Ricky Gervais që pjek të pranishmit me një pije në dorë, apo Christine Lahti që humbi fitoren e saj ndërsa ishte në banjë – transmetimi televiziv u bë një ngjarje që duhet parë për natyrën e saj të lirshme.
“Ka pasur momente në çdo emision që u bënë legjenda gazmore mediatike“, thotë Murphy, “(por) nuk jam i sigurt se ka pasur ndonjë ndikim real tek kush fitoi një Oscar.” Megjithatë, transmetimi televiziv i Globes tradicionalisht i dha një nxitje publicitare çdo fushate të caktuar – një ngritje e titujve më të vrullshëm, të drejtuar nga të famshmit si ai i Lady Gaga. Shtëpia e Gucci ose filmi i mbushur me yje Dune mund të përdoret në qark këtë vit.
Kjo shkëputje që citon Murphy është e qartë edhe në nivelin civil. Brian Kirn, 33 vjeç, një menaxher i marrëdhënieve praktike dhe të diplomuar në NYC dhe adhurues i filmave, thotë se ai shikon Globes sepse ato janë një “pjesë argëtuese e sezonit të çmimeve” dhe një mundësi për yjet që të lënë “mbrojtjen e tyre poshtë” kundrejt atyre që janë më të mbytur. Oscars. “Ka të bëjë më shumë për të famshmit,” vëren Kirn, i cili nuk ka vënë peshë në shijen e HFPA pasi ata nominuan komedinë e përqeshur të Angelina Jolie. Turisti për filmin më të mirë në 2010 – një lëvizje që ai mendon se ishte një shfaqje për të marrë pjesë aktorët Jolie dhe Johnny Depp. “Nëse ata nuk do të bëjnë një ceremoni të ndezur… (është) interesante, sepse atëherë është sikur po ia hiqni pjesën argëtuese – të paktën pjesën për të cilën kam akorduar.”
Alexandria Gonzalez, një avokate 32-vjeçare nga Austin, pajtohet, duke thënë se “ata kanë nevojë për spektaklin” për të qëndruar të rëndësishëm dhe se ajo nuk do të kërkojë listën e nominimeve nëse nuk i ndodh asaj ndërsa lëviz rastësisht nëpër Twitter.
Ndërsa një shfaqje çmimesh bie, një tjetër ngrihet: Murphy tregon për Çmimet e Zgjedhjes së Kritikëve – dhe bazën e saj më me reputacion prej më shumë se 500 gazetarësh – si një trashëgimtar i mundshëm i ekosistemit të Globes, me një transmetim të ardhshëm në The CW dhe TBS. Ky, sipas kreut të publicitetit, është gozhda në arkivolin e HFPA: “(Globes janë) një jofaktor total, absolut (këtë vit). Le të tërheqim të gjithë vëmendjen te zërat dhe perspektivat e pakënduara (në film dhe gazetari) dhe jo njerëzit që votuar Marsiani si komedia më e mirë.”
Çfarëdo që HFPA të përfundojë duke bërë, rezultati mund të jetë diçka edhe më e keqe se zemërimi i industrisë: “Unë as nuk e di nëse është më një polemikë,” thotë përfaqësuesi i talenteve. “Është thjesht apati.”
Nxënësja nëntëmbëdhjetë vjeçare Clara McCourt, një adhuruese e filmave që vetë-përshkruan, ka kujtime të fëmijërisë duke parë televizionet e kaluara të Globes me nënën e saj, e cila kryesisht shijonte të shihte yje të dehur që shoqëroheshin në “shfaqjen e çmimeve të pavlera”, siç e quajti ajo. “Unë ende Mendoje si shfaqjen e çmimeve të kota,” pranon McCourt sot. Dhe kur ajo dëgjoi se Globes mund të mos kthehen në TV në vitin 2022? “Unë isha sikur, ‘Oh, kjo është e keqe’,” përfundon ajo. “Por më pas vazhdova me ditën time.”
Një version i kësaj historie shfaqet në Entertainment WeeklyNumri i janarit, në stendat e gazetave më 17 dhjetor dhe në dispozicion për të porositur këtu. Mos harroni të abonohen për më shumë intervista dhe foto ekskluzive, vetëm në EW.
Shikoni më shumë nga EW’s Shpërbluesiduke shfaqur analiza të çmimeve Oscar, intervista ekskluzive dhe podcast tonë në të gjitha momentet kryesore nga filmat dhe shfaqjet e vitit.