PËRMBLEDHJE
Duke folur gjatë ‘Startup Mahakumbh’ në Nju Delhi, Harsh Jain u kërkoi themeluesve të startup-eve të eksplorojnë së pari tregun vendas përpara se të zgjerohen ndërkombëtarisht
Duke bërë një hap për tregun vendas, Jain tha se Dream11 ka një bazë përdoruesish prej 22 Cr, pavarësisht se nuk i lejon jo-indianët të marrin pjesë në lojërat e fantazisë në platformën e saj
Ai tha se Dream11 po përdor gjithashtu AI për të rritur më tej ofertat e saj dhe për të forcuar operacionet
Bashkëthemeluesi dhe CEO i Dream11 i Game unicorn, Harsh Jain, tha se fokusi i startup-it vazhdon të jetë në tregun indian pasi ka mundësi të mjaftueshme dhe nuk ka plane të zgjerohet globalisht.
Duke folur gjatë ‘Startup Mahakumbh’ në Nju Delhi, Jain u kërkoi themeluesve të startup-eve të eksplorojnë së pari tregun vendas përpara se të zgjerohen ndërkombëtarisht.
“Shumë njerëz kanë pyetur pse ne nuk shkojmë globalisht. Përgjigja ime ka qenë gjithmonë pse? Ne kemi një avantazh shumë unik. Ne kemi një treg të brendshëm që është një e gjashta e popullsisë së botës. Si një indian, ju keni një avantazh të madh, “tha ai.
Duke bërë një hap për tregun vendas, Jain tha se Dream11 ka një bazë përdoruesish prej 22 Cr, pavarësisht se nuk i lejon jo-indianët të marrin pjesë në lojërat e fantazisë në platformën e saj.
Ai tha se ndërsa startup-it iu deshën 15 vjet për të arritur një bazë përdoruesish prej 15 Cr, ai shtoi 5.5 klientë Cr vetëm vitin e kaluar.
Ai gjithashtu pranoi rolin e qeverisë për të mundësuar rritjen e startupeve si Dream11 duke nxitur inovacionet teknologjike.
Për të përfituar më tej nga mundësia në tregun e sporteve elektronike, Jain tha se Dream11 po përdor gjithashtu inteligjencën artificiale (AI) për të rritur ofertat dhe për të forcuar operacionet e saj.
“Unë mendoj se sportet mund të përdorin shumë inteligjencë artificiale në zgjedhjet e ekipeve, statistikat, ndër të tjera. Ne po përdorim AI shumë thellë në Dream11. Ne kemi ngritur një qendër inovacioni në partneritet me Universitetin e Kolumbias në SHBA, ku po punojmë në mësimin e makinerive, mësimin përforcues dhe mendoj se kemi shumë për të bërë në AI dhe sport,” shtoi ai.
Komentet vijnë në një kohë kur qeveria e sindikatës ka shtyrë në mënyrë aktive startup-et e rritura në vend nëpërmjet skemave të tilla si Startup India, Fund of Funds, ndër të tjera. Duke iu drejtuar Startup Mahakumbh më herët sot, tha kryeministri Narendra Modi startup-et do të luajnë një rol të rëndësishëm duke e bërë vendin ekonominë e tretë më të madhe në botë.
Më herët të martën, bashkëthemeluesi i Infosys dhe kryetari i Axilor Ventures, Kris Gopalakrishnan tha gjithashtu se Infrastruktura publike dixhitale “unike” (DPI) e Indisë paraqet një mundësi për startup-et në shtëpi për ta përdorur atë për biznes.
Është me vend të theksohet se ekosistemi i lojrave në vend ka qenë duke u përballur me mandatin 28% të GST-së të vendosur nga Këshilli GST vitin e kaluar. Ndërsa lëvizja u kundërshtua me dhëmbë e gozhdë nga palët e interesuara të lojërave, Qendra vazhdoi dhe shpalli një ligj për të njëjtën gjë.
Që atëherë, shumë startup të lojërave kanë mbyllur dyqanet ose kanë pushuar punonjësit me shumicë. Jo vetëm kjo, agjencitë e zbatimit kanë marrë njoftime deri në korona për kompanitë e lojërave për të rikuperuar detyrimet GST në pritje.
Në dhjetor 2023, Ministri i Shtetit për Financat Pankaj Chaudhary informoi Rajya Sabha se 71 njoftime për shfaqje që përfshin GST në shumën prej INR 1.12 Lakh Cr u janë lëshuar kompanive të lojërave në internet.
Pavarësisht nga kjo, peizazhi i lojërave në internet në shtëpi vazhdon të rritet në madhësi. Sipas një raporti, industria indiane e sporteve fantazi parashikohet të arrijë një madhësi tregu prej 25,240 INR Cr deri në 2026-27.