Pothuajse të gjitha Hamilton, muzikali i Lin-Manuel Miranda-s në Broadway për jetën e Atit themelues Alexander Hamilton, zhvillohet në qytetin e Nju Jorkut – ose, siç e quan muzika, “qyteti më i madh në botë”. Por Filadelfia mungon kryesisht në shfaqje, përveç një referimi për Liberty Bell në këngën “Hurricane”. Kështu, kur Miranda mbajti një fjalim fillestar në klasën e diplomimit të Universitetit të Pensilvanisë 2016 të hënën, ai filloi me një falje.
“Si djaloshi që luan Hamiltonin çdo natë, më lejoni të futem në karakter për një moment dhe të them, ‘E keqja ime, Filadelfia’,” tha Miranda. “Por shiko pamjen e gjatë, Motown Philly. Kush e fitoi vërtet atë marrëveshje në fund? DC është sinonim i mosfunksionimit institucional, luftimeve partiake dhe bllokimit politik. Jeni i njohur si vendlindja e Louisa May Alcott, Rocky Balboa, Boyz II Men, Betsy Ross, Will Smith, Isaac Asimov, Tina Fey, cheesesteaks … Ju fitoni, Philly. Ti fiton çdo herë.”
Miranda më pas mori zgjedhjen e tij të tregimit dhe e ktheu atë në një mësim jete për të diplomuarit duke vënë në dukje më shumë ngjarjet historike që la jashtë e Hamilton.
“Çdo histori që zgjidhni të tregoni, me domosdoshmëri, i përjashton të tjerët nga tregimi më i madh,” tha Miranda. “Dikush mund të bëjë pesë muzikalë krejtësisht të ndryshëm nga jeta unike amerikane e Hamilton-it, pa incidente të mbivendosura. Unë përfshij Mbretin George në kurriz të Ben Franklin. Unë dramatizoj inteligjencën dhe zemrën e Angelica Schuyler në kurriz të tradhtisë së Benedict Arnold. James Madison dhe Hamilton ishin miq dhe aleatë politikë, por pasojat e tyre personale dhe politike ndodhin pikërisht në pushimin tonë të aktit, gjatë ndërprerjes… Ky akt i zgjedhjes, historitë që tregojmë kundrejt historive që lëmë jashtë, do të jehojnë në pjesën tjetër të jetës tuaj. . Nuk më besoni? Mendoni se si e festoni javën tuaj të të moshuarve dhe krahasoni atë me versionin që ndatë me prindërit dhe gjyshërit e ulur pas jush.”
Miranda më vonë tregoi dy histori nga rinia e tij për zgjedhjet romantike dhe muzikalin e tij të parë, Në lartësi, përpara se të përfundonte me një kreshendo frymëzuese që përdorte mesazhin e Hamilton për të nënvizuar rëndësinë e tregimeve, emigrantëve dhe rinisë.
“Historitë janë thelbësore,” tha Miranda. “Nuk më beson? Në një vit ku politikanët trafikojnë retorikë kundër emigrantëve, ka edhe një muzikal në Broadway që na kujton se një emigrant i thyer, jetim nga Indi Perëndimore ndërtoi sistemin tonë financiar, një histori që na kujton se që nga fillimi i simfonisë së madhe të papërfunduar që është eksperimenti ynë amerikan, herë pas here emigrantët e kryejnë punën. Të dashur maturantët e mi të tmerruar, ju jeni gati të hyni në periudhën më të pasigurt dhe emocionuese të jetës suaj. Historitë që do të jetoni janë ato që do t’u tregoni fëmijëve, nipërve dhe terapistëve tuaj.”
Shikoni videon më poshtë. Fjalimi i tij nis rreth orës 2:30:50, por ia vlen të shikosh paraprakisht prezantimin me rimë të Mirandës nga provokatori.